-
Paszporty
- Godziny obsługi klienta we Wrocławiu
- W jakich miejscowościach na Dolnym Śląsku mogę wyrobić paszport?
- Jak złożyć wniosek o wydanie paszportu
- Opłaty za wyrobienie paszportu
- Rezerwacja terminu obsługi
- Sprawdź czy twój paszport jest już gotowy
- Kontakt i godziny obsługi
- Zniżki na Kartę Dużej Rodziny
- Paszporty dla dzieci i FAQ - najczęściej zadawane pytania
- Akty prawne
- Utrata terminu ważności paszportu- zmiany danych osobowych
- Serwisy MSZ dla Polaków planujących podróż lub przebywających za granicą
- Rezerwacja wizyty
- Cudzoziemcy
- Obywatele UE / EU citizens
- BREXIT
- Obywatelstwo
- Poradniki
- Koordynacja świadczeń wychowawczych i rodzinnych
- Polityka społeczna
- Orzekanie o Zdarzeniach Medycznych
- Profil Zaufany ePUAP
- Ogólnopolski system informacji Obywatel
- Zgromadzenia
- Dla osób niesłyszących
- Architektura, budownictwo
- Archiwum Zakładowe
- Działalność Regulowana, Instruktorzy
- Kościoły i związki wyznaniowe
- Ustalenie warunków zabudowy/lokalizacja inwestycji celu publicznego
- Mienie zabużańskie
- Orzekanie o niepełnosprawności
- Geodezja i kartografia
- Ratownictwo medyczne
- Rolnictwo
- Wyższe kadry medyczne
- Rejestry, wykazy
- Petycje
- Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie oraz edukacja prawna
- Skargi i wnioski
- Deklaracja dostępności
- Polityka prywatności
- Ochrona danych osobowych - RODO
Powiaty i gminy
Zasady rezerwacji wizyt
zasady rezerwacji wizyt
Krok 1 --> Rejestracja konta
W celu rejestracji bezpłatnego konta użytkownika proszę kliknąć w „zarejestruj”, a następnie wypełnić krótki formularz rejestracyjny.
Po zatwierdzeniu formularza i zapoznaniu się z „Zasadami” rejestracji proszę wybrać przycisk „Utwórz konto”. Konto zostanie utworzone po aktywacji, którą dokonują Państwo poprzez sprawdzenie swojej skrzynki pocztowej i kliknięcie w przesłany link.
Krok 2 --> Logowanie i wybór usługi
Proszę wpisać adres poczty mailowej oraz hasło podane przy rejestracji konta. Proszę przejść do Kategorii Usług podzielonych na:
- SPRAWY PASZPORTOWE -złożenie wniosku lub odbiór paszportu
Wybieramy usługę oraz dzień i godzinę wizyty, następnie zatwierdzamy nasz wybór klikając „OK”. Otrzymają Państwo potwierdzenie z numerem rezerwacji na adres swojej poczty mailowej.
UWAGA: możecie Państwo wydrukować dostępne w aplikacji potwierdzenie mające zarówno kod kreskowy jaki numer rezerwacji lub też spisać numer wygenerowanego kodu.
Krok 3 --> Wizyta w DUW
Do urzędu zgłaszają się Państwo nie wcześniej niż 15 minut przed umówioną rezerwacją, w tym czasie na ekranie automatu biletowego należy wybrać ikonę "E-rezerwacje" . Następnie należy odebrać wydrukowany bilet. Po wydaniu biletu proszę oczekiwać na pojawienie się Państwa numeru na wyświetlaczu LED i na monitorach LCD. W celu weryfikacji proszę pokazywać potwierdzenie rezerwacji 8 cyfrowej przy stanowisku obsługi. (mail, sms kod)
UWAGA: Nie zgłoszenie się w podanym w wyżej czasie zarezerwowanej godziny powoduje anulowanie rezerwacji wizyty. Każda rezerwacja w sparwach paszportowych obejmuje i dotyczy tylko jednego pelnoletniego wnioskodawcę, z wyjątkiem rezerwacji związanych z realizacją spraw paszportowych dotyczących wniosków rodziców i dzieci.