- Informacje podstawowe
- Wydziały
- Dyrektor Generalny
- Delegatury Urzędu
- Administracja
- Programy
- Zdrowie Publiczne
- Akty prawne
- Przetargi
- Ogłoszenia, obwieszczenia
- Projekty realizowane przez DUW
- Pełnomocnik Wojewody ds. Społeczeństwa Obywatelskiego i Równego Traktowania
- Mniejszości Narodowe i Etniczne
- Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie
- Regionalny System Ostrzegania
Powiaty i gminy
Zintegrowany System Zarządzania
Zintegrowany System Zarządzania
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu stara się uzyskać odpowiedni poziom jakości rozumiany jako spełnienie potrzeb i oczekiwań klienta.
Skutecznie wdrożono Zintegrowany System Zarządzania oparty na standardach zwartych w normach: ISO 9001:2015 systemy zarządzania jakością oraz PN-N-18001:2004 systemy zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy, co potwierdza certyfikacja Polskiej Izby Handlu Zagranicznego Certyfikacja
„Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu” wyznacza główne kierunki codziennych działań. Jest przyjęta i realizowana na wszystkich szczeblach zarządzania i jest akceptowana przez Wojewodę Dolnośląskiego.
Spełniamy oczekiwania i potrzeby wszystkich klientów Urzędu. Informujemy o naszych usługach, sposobie załatwienia spraw w Urzędzie, o koniecznych dokumentach, opłatach i zasadach wnoszenia odwołań:
-
Na stronach internetowej Urzędu: www.duw.pl,
-
Na stronach Biuletynu Informacji Publicznej,
-
W Biurze Obsługi Klienta,
-
U pracowników merytorycznych w wydziałach i biurach Urzędu,
-
W informacjach wywieszonych na wydziałowych tablicach ogłoszeń,
-
W lokalnej prasie, radiu i telewizji.
Umożliwiamy wszystkim zainteresowanym udział w prowadzonych postępowaniach.
Troszczymy się o własność klienta:
-
Stosujemy przepisy prawne dotyczące ochrony danych osobowych, tajemnicy państwowej, służbowej i informacji prawnie chronionych,
-
Nadzorujemy wszystkie dostarczane dokumenty, a odpowiedzialność i uprawnienia dysponujących dokumentami są ściśle określone i przestrzegane.
Monitorujemy informacje zwrotne od klientów, badając ich poziom zadowolenia i oczekiwań wykorzystując ankiete jako najpopularniejsze narzędzie badawcze - dostępne w Biurze Obsługi Klienta, sekretariatach wydziałów i biur Urzędu, na stronie internetowej DUW.