ZMIANA ZASAD OBSŁUGI W SPRAWACH CUDZOZIEMCÓW! Infolinia DUW dla uchodźców z Ukrainy/ Гаряча лінія DUW для біженців з України: +48 71 701 11 00
Aktualnie znajdujesz się na:

Aktualności

10 maja 2022

Rezerwacja terminu wizyty ws. złożenia wniosku o pobyt możliwa za pośrednictwem dedykowanego formularza zgłoszeniowego

Informujemy, że w celu usprawnienia procesu rejestracji na usługę złożenia wniosku o pobyt, oprócz dotychczasowej możliwości rezerwacji terminu za pośrednictwem dedykowanej infolinii, wprowadzona została możliwość rezerwacji poprzez dedykowany formularz zgłoszeniowy: https://wizyta.duw.pl. Skorzystanie z formularza i umówienie wizyty przez Internet możliwe jest wyłącznie dla osób, które za pośrednictwem portalu przybysz.duw.pl wypełniły, zarejestrowały i przesłały elektroniczny wniosek, a także otrzymały numer PIO*. Rezerwacje internetowe dotyczą terminów dostępnych w dni robocze (od poniedziałku do piątku). Dla zgłoszeń zbiorowych (minimum 5 cudzoziemców) możliwe jest umówienie wizyty na terminy sobotnie poprzez adres e-mail rezerwacje.opt@duw.pl.

UWAGA! Od kwietnia 2022 roku, zgodnie z zaleceniem UDSC, kierowcy międzynarodowi z Ukrainy są traktowani priorytetowo i mają pierwszeństwo w otrzymaniu terminu osobistego składania wniosków. Dotyczy to przede wszystkim terminów sobotnich. Rezerwacje dla pozostałych oczekujących zgłoszeń grupowych, będą przydzielane dopiero gdy wyczerpią się zgłoszenia dla kierowców.  Zalecamy zatem korzystanie ze strony https://wizyta.duw.pl również dla zgłoszeń grupowych.

 

PROCEDURA REJESTRACJI

  • Klienci indywidulani umawiając termin wizyty za pośrednictwem strony https://wizyta.duw.pl/, zobowiązani są do podania imienia, nazwiska, adresu email oraz preferowanej lokalizacji, w której gotowi są złożyć wniosek. 
  • Pełnomocnicy, pracodawcy, przedstawiciele NGO, organizacji i instytucji potrzebujący terminu dla co najmniej 5 osób zobowiązani są do wypełnienia załącznika pn. LISTA (załącznik .xls do pobrania poniżej) i przesłania go na adres: rezerwacje.opt@duw.pl.

 

WAŻNE INFORMACJE

  • czas oczekiwania na wyznaczenie terminu jest zależny od liczby napływających zgłoszeń i dostępności wolnych terminów (może wynosić od 3 dni do nawet 3 tygodni)
  • nie ma możliwości przepisania zarezerwowanego terminu wizyty na inną osobę,
  • podczas wizyty klient zobowiązany jest do posiadania wydrukowanych i podpisanych egzemplarzy wniosku oraz kompletu załączników**.

 

*Procedura przyjmowania zarejestrowanego  w systemie jest znacznie szybsza.

** Informacje o załącznikach:

 

  • Komunikat - Komunikat
    Komunikat

Pliki do pobrania