- Paszporty
- Rezerwacja wizyty
- Cudzoziemcy
- Obywatele UE / EU citizens
- BREXIT
- Obywatelstwo
- Poradniki
- Koordynacja świadczeń wychowawczych i rodzinnych
- Polityka społeczna
- Orzekanie o Zdarzeniach Medycznych
- Profil Zaufany ePUAP
- Ogólnopolski system informacji Obywatel
- Zgromadzenia
- Dla osób niesłyszących
- Architektura, budownictwo
- Archiwum Zakładowe
- Działalność Regulowana, Instruktorzy
- Kościoły i związki wyznaniowe
- Ustalenie warunków zabudowy/lokalizacja inwestycji celu publicznego
- Mienie zabużańskie
- Orzekanie o niepełnosprawności
- Geodezja i kartografia
- Ratownictwo medyczne
- Rolnictwo
- Wyższe kadry medyczne
- Rejestry, wykazy
- Petycje
- Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie oraz edukacja prawna
- Skargi i wnioski
- Deklaracja dostępności
- Polityka prywatności
- Ochrona danych osobowych - RODO
- Powodzianie
Polityka społeczna
Uzyskanie wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą
DOLNOŚLĄSKI URZĄD WOJEWÓDZKI WE WROCŁAWIU |
KARTA USŁUGI |
Nr: ZP-ZPSM.0133.1.2024 |
Uzyskanie wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą |
Data zatwierdzenia:
25 stycznia 2024 r. |
Co chcę załatwić? | Uzyskać wpis/ zmianę wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą. | ||||||||||||||||||||||||
Kogo dotyczy? |
|
||||||||||||||||||||||||
Co przygotować? |
Przygotuj:
|
||||||||||||||||||||||||
Jakie dokumenty muszę wypełnić? |
Wypełnij wniosek o wpis/wpis zmian do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, który znajdziesz na stronie rpwdl.ezdrowie.gov.pl Dokumenty będące podstawą dokonania wpisu/ zmiany wpisu dołącz w formie załączników. Wniosek złóż z wykorzystaniem bezpiecznego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego ePUAP. Jeżeli wniosek w postaci elektronicznej będzie podpisywany przez osobę nieuprawnioną do reprezentowania podmiotu leczniczego, według obowiązujących przepisów, przed złożeniem wniosku, prześlij do organu rejestrowego oryginał upoważnienia do składania w imieniu podmiotu leczniczego wniosku w postaci elektronicznej. |
||||||||||||||||||||||||
Jak wypełnić dokumenty? | Po zalogowaniu się w aplikacji dla podmiotów leczniczych wypełnij wymagane pola wniosku. | ||||||||||||||||||||||||
Ile muszę zapłacić? |
Zapłacisz:
Możesz to zrobić przelewem na konto Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego numer rachunku bankowego 41 1010 1674 0005 9222 3100 0000. W przypadku składania wniosku przez pełnomocnika wnieś opłatę skarbową w wysokości 17 zł, płatną na konto Gminy Wrocław nr 82 1020 5226 0000 6102 0417 7895. W przypadku skladania wniosku o wykreślenie podmiotu z rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą wnieś opłatę skarbową w wysokości 10 zł, płatną na konto Gminy Wrocław nr 82 1020 5226 0000 6102 0417 7895. Możesz to zrobić:
|
||||||||||||||||||||||||
Kiedy złożyć dokumenty? | Kompletny wniosek można złożyć w dogodnym dla wnioskodawcy momencie. | ||||||||||||||||||||||||
Gdzie załatwię sprawę? |
Jedynym sposobem złożenia do organu rejestrowego wniosku o wpis/wpis zmin, jest przesłanie go za pośrednictwem aplikacji dostępnej na stronie : https://rpwdl.ezdrowie.gov.pl/ Znajdziesz nas pod adresem: 50-153 Wrocław. Jesteśmy do Twojej dyspozycji w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do1600. Dodatkowe informacje możesz uzyskać telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej:
|
||||||||||||||||||||||||
Co zrobi Urząd? |
|
||||||||||||||||||||||||
Jaki jest czas reakcji? |
Na załatwienie Twojej sprawy mamy 30 dni. Zaświadczenie o wpisie/wpisie zmian do rejestru, wydamy w terminie 30 dni od dnia wpływu kompletnego wniosku. |
||||||||||||||||||||||||
Jak się odwołać? |
W postępowaniu administracyjnym o wpis/wpis zmian zakończonym, wydaniem zaświadczenia nie przysługuje Ci środek odwoławczy. Odwołanie do ministra właściwego do spraw zdrowia możesz wnieść w przypadku gdy postępowanie zakończy się wydaniem decyzji o odmowie wpisu lub odmowie wpisu zmian. |
||||||||||||||||||||||||
Informacje dodatkowe |
Organ prowadzący rejestr odmawia wnioskodawcy wpisu/zmiany wpisu do rejestru), wydając decyzję odmowną w przypadku gdy: (art. 108 ust. 1 ustawy o działalności leczniczej):
W przypadku konieczności uzupełnienia wniosku, organ rejestrowy zwróci wniosek poprzez aplikację RPWDL, celem jego uzupełnienia. Zaświadczenie o wpisie do rejestru organ rejestrowy wyśle elektronicznie na adres e-mail podany przez Ciebie we wniosku. Na każdym etapie realizacji postępowania wnioskodawca lub jego pełnomocnik mają prawo wglądu do dokumentacji sprawy i uzyskiwania informacji na temat realizacji postępowania. Jako dowód w postępowaniu organ dopuszcza wszystko, co może się przyczynić do wyjaśnienia sprawy (np. dokumenty, zeznania świadków, opinie biegłych oraz oględziny), a nie jest sprzeczne z prawem. Po akceptacji i podpisaniu decyzja rozstrzygająca w sprawie jest przesyłana drogą pocztową (za potwierdzeniem odbioru) wszystkim stronom postępowania. Jeżeli we wskazanym przez organ rejestrowy terminie nie wpłynie od stron lub strony, które potwierdziły jej odbiór, odwołanie lub żądanie uzupełnienia bądź zmiany, decyzja staje się prawomocna. O każdym przypadku nie załatwienia sprawy w terminie organ obowiązany jest powiadomić stronę lub strony podając przyczyny zwłoki i wskazując nowy termin załatwienia sprawy – dotyczy to postępowań kończących się wydaniem decyzji administracyjnej lub postanowienia. |
||||||||||||||||||||||||
Podstawa prawna |
|
Karta ma charakter informacyjny i nie stanowi wykładni prawa