- Rezerwacja wizyty
- Poradniki
- Paszporty
- Cudzoziemcy
- Obywatele UE / EU citizens
- Obywatelstwo
- Koordynacja świadczeń wychowawczych i rodzinnych
- Polityka społeczna
- Orzekanie o Zdarzeniach Medycznych
- Profil Zaufany ePUAP
- Ogólnopolski system informacji Obywatel
- Zgromadzenia
-
Dla osób niesłyszących
- Architektura, budownictwo
- Archiwum Zakładowe
- Działalność Regulowana, Instruktorzy
- Kościoły i związki wyznaniowe
- Ustalenie warunków zabudowy/lokalizacja inwestycji celu publicznego
- Mienie zabużańskie
- Orzekanie o niepełnosprawności
- Geodezja i kartografia
- Ratownictwo medyczne
- Rolnictwo
- Wyższe kadry medyczne
- Rejestry, wykazy
- Petycje
- Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie oraz edukacja prawna
- Skargi i wnioski
- Deklaracja dostępności
- Polityka prywatności
- Ochrona danych osobowych - RODO
Powiaty i gminy
Rezerwacja wizyty
Zasady bezpośredniej obsługi Klienta w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu:
- Klienci przyjmowani są wyłącznie po uprzednim umówieniu terminu wizyty– szczegółowe zasady umawiania wizyt znajdują się na stronach poszczególnych Wydziałów/komórek.
- Do Urzędu przyjmowani są jedynie Klienci/strony postępowania/ osoby załatwiające sprawę z udziałem pełnomocników (bez osób towarzyszących).
- Każdej osobie wchodzącej na teren Urzędu mierzona jest temperatura ciała (osoba z gorączką nie będzie mogła wejść do Urzędu). Wymaga się od niej również dezynfekcji rąk środkiem odkażającym dostępnym w holu Urzędu (Urząd nie zapewnia rękawiczek jednorazowych).
- Klienci poruszają się po Urzędzie z zakrytymi ustami i nosem, wyłącznie w towarzystwie pracownika Urzędu. Niezwłocznie po załatwieniu sprawy klient jest zobowiązany do opuszczenia budynku Urzędu.
- Zaleca się aby Klient posiadał własne przybory piśmiennicze.
liczba wejść: 20006