Punkty zbiórki pomocy dla powodzian na Dolnym Śląsku Uroczystość upamiętnienia 85. rocznicy wybuchu II wojny światowej Komunikat dotyczący pogrzebu posłanki Izabeli Katarzyny Mrzygłockiej Zwiększenie dostępności i poprawa jakości usług dla obywateli państw trzecich na Dolnym Śląsku Turystyczny pociąg retro na Dolnym Śląsku Sekretarz Stanu MSWiA Wiesław Szczepański z wizytą u Wojewody Dolnośląskiego Dobra współpraca Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego z Powiatem Wrocławskim Święto Wojska Polskiego Wojewoda Dolnośląski Maciej Awiżeń uczcił na Śnieżce dzień św. Wawrzyńca Na węźle Wrocław Stadion zamknięta zostanie łącznica wjazdowa
Aktualnie znajdujesz się na:

Powiaty i gminy

2025 r.

Ogłoszenie o naborze wniosków w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na 2025 r.

Wojewoda Dolnośląski ogłasza nabór wniosków na 2025 rok w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

 

Ogłoszenie o naborze wniosków o dofinansowanie

Wzór wniosku o dofinansowanie zadania w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

Instrukcja wypełniania wniosku o dofinansowanie

Uszczegółowienia kryteriów oceny merytorycznej

Oświadczenie o przekazaniu danych o sieci dróg publicznych

 

UWAGA !

W PRZYPADKU SKŁADANIA WNIOSKU ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY e-PUAP

Wniosek o dofinansowanie zadania oraz załączniki muszą posiadać podpisy elektroniczne osób upoważnionych do reprezentowania wnioskodawcy.

Przykład:

  • pismo przewodnie powinno posiadać podpis elektroniczny przedstawiciela wnioskodawcy;
  • wniosek o dofinansowanie zadania powinien posiadać podpisy elektroniczne osób uprawnionych do reprezentowania wnioskodawcy; w przypadku zadania gminnego podpis: Wójta/Burmistrza/Prezydenta miasta oraz skarbnika/głównego księgowego/osoby upoważnionej; w przypadku zadania powiatowego podpis: Starosty/Wicestarosty oraz Członka zarządu powiatu oraz skarbnika/głównego księgowego/osoby upoważnionej;
  • załączniki do wniosku o dofinansowanie powinny być podpisane elektronicznie przez osobę uprawnioną do reprezentowania wnioskodawcy;
  • pełnomocnictwo/upoważnienia powinno być podpisane elektronicznie przez osobę udzielającą pełnomocnictwa/upoważnienia.

Podpis na wniosku oraz załącznikach należy złożyć w jeden ze sposobów składania podpisu elektronicznego,
tj. w formie podpisu kwalifikowanego, podpisu zaufanego lub za pomocą e-dowodu. 

https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany

Prosimy zwrócić szczególną uwagę, czy załączone do wniosku załączniki zostały podpisane elektronicznie. Brak podpisu załączników powoduje niespełnienie wymogu formalnego i może skutkować odrzuceniem wniosku.

liczba wejść: 3739