- Informacje podstawowe
-
Wydziały
- Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
- Wydział Finansów i Budżetu
- Wydział Infrastruktury
- Wydział Prawny, Nadzoru i Kontroli
- Wydział Nieruchomości, Rolnictwa i Środowiska
- Wydział Organizacji i Rozwoju
- Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
- Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej
- Biuro Administracji i Logistyki
- Biuro Wojewody
- Państwowa Straż Łowiecka we Wrocławiu
- Wojewódzka Inspekcja Geodezyjna i Kartograficzna
- Wojewódzki Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Zespół Audytu Wewnętrznego
- Zespół Ochrony Informacji Niejawnych
- Zespół do Spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy i Ochrony Przeciwpożarowej
- Dyspozytornia Medyczna
- Dyrektor Generalny
- Delegatury Urzędu
- Administracja
- Programy
- Zdrowie Publiczne
- Akty prawne
- Przetargi
- Ogłoszenia, obwieszczenia
- Projekty realizowane przez DUW
- Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie
- Regionalny System Ostrzegania
Powiaty i gminy
Oddział Inwestycji i Transportu
Oddział Inwestycji i Transportu
Kierownik oddziału:
Jacek Sokół
tel.: 71 340 62 98
Zadania oddziału:
- Planowanie realizacji inwestycji budowlanych.
- Sporządzanie programów inwestycyjnych dla planowanych inwestycji budowlanych realizowanych przez Biuro Administracji i Logistyki.
- Zlecanie wykonania dokumentacji projektowych na potrzeby realizacji inwestycji budowlanych.
- Przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia oraz umów w zakresie zadań Oddziału.
- Koordynacja realizacji inwestycji budowlanych wykonywanych przez firmy zewnętrzne na rzecz Urzędu.
- Rozliczanie zakończonych inwestycji budowlanych na podstawie przepisów powszechnie obowiązujących.
- Nadzór nad prawidłową realizacją umów dotyczących zadań Oddziału.
- Planowanie nakładów finansowych niezbędnych do realizacji zadań Oddziału.
- Zarządzanie kolumną transportu Urzędu.
- Terminowe wykonywanie przeglądów okresowych i rejestracyjnych pojazdów.
- Prowadzenie ewidencji kosztów zużycia paliwa oraz przebiegu kilometrów przypadających na poszczególne pojazdy.
- Zlecenie bieżących napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych, zakupu części, akcesoriów oraz opon.
- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem samochodów służbowych będących w zasobach Urzędu.
- Prowadzenie działań z utrzymaniem samochodów w ciągłej sprawności technicznej.
- Dostarczanie przesyłek do Delegatur Urzędu i wybranych podmiotów na terenie Wrocławia.
- Zapewnienie dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, wody, odprowadzania ścieków, wywozu nieczystości itp. w obiektach Urzędu.
- Gospodarowanie nieruchomościami będącymi w trwałym zarządzie Urzędu w zakresie:
- prowadzenia spraw związanych z podatkami i opłatami lokalnymi dla potrzeb Urzędu,
- przejmowania i zbywania nieruchomości i lokali dla potrzeb Urzędu,
- użyczania i wynajmowania powierzchni podmiotom zewnętrznym.
- Zarządzanie parkingami wewnętrznymi.
liczba wejść: 2797