Punkty zbiórki pomocy dla powodzian na Dolnym Śląsku Uroczystość upamiętnienia 85. rocznicy wybuchu II wojny światowej Komunikat dotyczący pogrzebu posłanki Izabeli Katarzyny Mrzygłockiej Zwiększenie dostępności i poprawa jakości usług dla obywateli państw trzecich na Dolnym Śląsku Turystyczny pociąg retro na Dolnym Śląsku Sekretarz Stanu MSWiA Wiesław Szczepański z wizytą u Wojewody Dolnośląskiego Dobra współpraca Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego z Powiatem Wrocławskim Święto Wojska Polskiego Wojewoda Dolnośląski Maciej Awiżeń uczcił na Śnieżce dzień św. Wawrzyńca Na węźle Wrocław Stadion zamknięta zostanie łącznica wjazdowa
Aktualnie znajdujesz się na:

Oddział Inwestycji, Remontów i Administrowania Mieniem

Oddział Inwestycji, Remontów i Administrowania Mieniem

Kierownik oddziału:
Dawid Witecki
tel.: 71 340 62 98

Zadania oddziału:

  1. planowanie realizacji inwestycji budowlanych;
  2. sporządzanie programów inwestycyjnych dla planowanych inwestycji budowlanych realizowanych przez Biuro;
  3. zlecanie wykonania dokumentacji projektowych na potrzeby realizacji inwestycji budowlanych;
  4. przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia oraz umów w zakresie zadań Oddziału;
  5. koordynacja realizacji inwestycji budowlanych wykonywanych przez firmy zewnętrzne na rzecz Urzędu;
  6. rozliczanie zakończonych inwestycji budowlanych na podstawie przepisów powszechnie obowiązujących;
  7. nadzór nad prawidłową realizacją umów dotyczących zadań Oddziału;
  8. planowanie nakładów finansowych niezbędnych do realizacji zadań Oddziału;
  9. utrzymanie nieruchomości będących w trwałym zarządzie Urzędu w należytym stanie technicznym poprzez:
    • gospodarowanie nieruchomościami będącymi w trwałym zarządzie Urzędu w zakresie: prowadzenie ewidencji mienia użyczonego straży granicznej i służbom celnym do obsługi lotniczego przejścia granicznego Wrocław-Strachowice,
  10. realizacja potrzeb Urzędu w zakresie bindowania, laminowania i dużych zleceń kserograficznych;
  11. realizacja potrzeb Urzędu w zakresie przenoszenia mienia Urzędu;
  12. obsługa tablic Urzędu z informacjami ogólnymi poprzez wywieszanie na nich ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych informacji dla potrzeb Urzędu;
  13. realizacja zadań związanych ze sprawozdawczością, wynikającą z programu badań statystycznych w zakresie sporządzania sprawozdania bilansowego nośników energii
    i infrastruktury ciepłowniczej – G-02b;
  14. zarządzanie pomieszczeniami biurowymi wykorzystywanymi na potrzeby Urzędu;
  15. zapewnienie dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, wody, odprowadzania ścieków, wywozu nieczystości itp. w obiektach Urzędu;
liczba wejść: 5470