Punkty zbiórki pomocy dla powodzian na Dolnym Śląsku Uroczystość upamiętnienia 85. rocznicy wybuchu II wojny światowej Komunikat dotyczący pogrzebu posłanki Izabeli Katarzyny Mrzygłockiej Zwiększenie dostępności i poprawa jakości usług dla obywateli państw trzecich na Dolnym Śląsku Turystyczny pociąg retro na Dolnym Śląsku Sekretarz Stanu MSWiA Wiesław Szczepański z wizytą u Wojewody Dolnośląskiego Dobra współpraca Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego z Powiatem Wrocławskim Święto Wojska Polskiego Wojewoda Dolnośląski Maciej Awiżeń uczcił na Śnieżce dzień św. Wawrzyńca Na węźle Wrocław Stadion zamknięta zostanie łącznica wjazdowa
Aktualnie znajdujesz się na:

Oddział Logistyki

Oddział Logistyki

Kierownik:

 

Zadania Oddziału:

  1. zarządzanie kolumną transportu Urzędu;
  2. terminowe wykonywanie przeglądów okresowych i rejestracyjnych pojazdów;
  3. prowadzenie ewidencji kosztów zużycia paliwa oraz przebiegu kilometrów przypadających na poszczególne pojazdy;
  4. zlecenie bieżących napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych, zakupu części, akcesoriów oraz opon;
  5. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem samochodów służbowych będących
    w zasobach Urzędu;
  6. prowadzenie działań z utrzymaniem samochodów w ciągłej sprawności technicznej;
  7. dostarczanie przesyłek do Delegatur Urzędu i wybranych podmiotów na terenie Wrocławia;
  8. zarządzanie parkingami wewnętrznymi;
  9. zamawianie, wydawanie i rozliczanie materiałów biurowych, środków czystości
    i artykułów higienicznych zgodnie z zamówieniami komórek organizacyjnych Urzędu;
  10. dokonywanie zakupów towarów i usług związanych z funkcjonowaniem Urzędu,
    z wyłączeniem zakupów realizowanych przez pozostałe Oddziały Biura;
  11. gospodarowanie środkami trwałymi i innymi składnikami majątkowymi Urzędu, w tym prowadzenie spraw związanych z ewidencją oraz zagospodarowaniem, likwidacją, zbyciem mienia Urzędu;
  12. prowadzenie spraw dotyczących zamieszczania w prasie ogłoszeń i obwieszczeń Wojewody oraz ogłoszeń Urzędu;
  13. prowadzenie spraw dotyczących rocznej prenumeraty prasowej Urzędu;
  14. zamawianie pieczęci – po uzyskaniu pozytywnej opinii komórki właściwej ds. kadr;
  15. zamawianie wizytówek, zaproszeń oraz innych materiałów promocyjnych Urzędu;
  16. obsługa sal konferencyjnych oraz sali kolumnowej;
  17. prowadzenie ewidencji wynajmowanych sal konferencyjnych podmiotom zewnętrznym i przekazywanie danych o kosztach najmu do właściwej rzeczowo komórki organizacyjnej Urzędu;
  18. zapewnienie ochrony osób i mienia dla potrzeb Urzędu;
  19. zapewnienie czystości.

 

 

liczba wejść: 2147