- Informacje podstawowe
-
Wydziały
- Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
- Wydział Finansów i Budżetu
- Wydział Infrastruktury
- Wydział Prawny i Nadzoru
- Wydział Zdrowia
- Wydział Kontroli
- Wydział Nieruchomości, Rolnictwa i Środowiska
- Biuro Dyrektora Generalnego
- Wydział Polityki Społecznej
- Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
- Biuro Administracji i Logistyki
- Biuro Wojewody
- Biuro Programów i Funduszy
- Państwowa Straż Łowiecka we Wrocławiu
- Wojewódzka Inspekcja Geodezyjna i Kartograficzna
- Wojewódzki Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Zespół Audytu Wewnętrznego
- Zespół Ochrony Informacji Niejawnych
- Zespół do Spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy i Ochrony Przeciwpożarowej
- Dyrektor Generalny
- Delegatury Urzędu
- Administracja
- Programy
- Zdrowie Publiczne
- Akty prawne
- Przetargi
- Ogłoszenia, obwieszczenia
- Projekty realizowane przez DUW
- Przeciwdziałanie przemocy domowej
- Regionalny System Ostrzegania
Powiaty i gminy
Oddział Logistyki
Oddział Logistyki
Kierownik:
Zadania Oddziału:
- zarządzanie kolumną transportu Urzędu;
- terminowe wykonywanie przeglądów okresowych i rejestracyjnych pojazdów;
- prowadzenie ewidencji kosztów zużycia paliwa oraz przebiegu kilometrów przypadających na poszczególne pojazdy;
- zlecenie bieżących napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych, zakupu części, akcesoriów oraz opon;
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem samochodów służbowych będących
w zasobach Urzędu; - prowadzenie działań z utrzymaniem samochodów w ciągłej sprawności technicznej;
- dostarczanie przesyłek do Delegatur Urzędu i wybranych podmiotów na terenie Wrocławia;
- zarządzanie parkingami wewnętrznymi;
- zamawianie, wydawanie i rozliczanie materiałów biurowych, środków czystości
i artykułów higienicznych zgodnie z zamówieniami komórek organizacyjnych Urzędu; - dokonywanie zakupów towarów i usług związanych z funkcjonowaniem Urzędu,
z wyłączeniem zakupów realizowanych przez pozostałe Oddziały Biura; - gospodarowanie środkami trwałymi i innymi składnikami majątkowymi Urzędu, w tym prowadzenie spraw związanych z ewidencją oraz zagospodarowaniem, likwidacją, zbyciem mienia Urzędu;
- prowadzenie spraw dotyczących zamieszczania w prasie ogłoszeń i obwieszczeń Wojewody oraz ogłoszeń Urzędu;
- prowadzenie spraw dotyczących rocznej prenumeraty prasowej Urzędu;
- zamawianie pieczęci – po uzyskaniu pozytywnej opinii komórki właściwej ds. kadr;
- zamawianie wizytówek, zaproszeń oraz innych materiałów promocyjnych Urzędu;
- obsługa sal konferencyjnych oraz sali kolumnowej;
- prowadzenie ewidencji wynajmowanych sal konferencyjnych podmiotom zewnętrznym i przekazywanie danych o kosztach najmu do właściwej rzeczowo komórki organizacyjnej Urzędu;
- zapewnienie ochrony osób i mienia dla potrzeb Urzędu;
- zapewnienie czystości.
liczba wejść: 2147