Aktualnie znajdujesz się na:

Oddział Zamówień Publicznych i Mienia Urzędu

Oddział Zamówień Publicznych i Mienia Urzędu

p.o. Kierownika oddziału:
 Olga Olszewska
 

Zadania oddziału:

  1. Realizacja zadań z zakresu zamówień publicznych, w tym:
    • realizacja procedur zamówień publicznych na rzecz Urzędu,
    • weryfikacja poprawności formularzy zgłoszeniowych,
    • sporządzanie projektu rocznego planu zamówień publicznych, a także planu zamówień publicznych na podstawie planów zgłoszonych przez Oddziały Biura Administracji i Logistyki oraz pozostałe Biura i Wydziały Urzędu,
    • sporządzanie sprawozdań w zakresie udzielonych zamówień publicznych,
    • prowadzenie Głównego Rejestru Postępowań,
    • prowadzenie Dodatkowego Rejestru Postępowań,
    • prowadzenie rejestru umów, których stroną jest Urząd;
  2. Dokonywanie zakupów towarów i usług związanych z funkcjonowaniem Urzędu, z wyłączeniem zakupów realizowanych przez pozostałe Oddziały Biura;
  3. Zamawianie, wydawanie i rozliczanie materiałów biurowych, środków czystości i artykułów higienicznych oraz wydawanie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, zgodnie z zamówieniami komórek organizacyjnych Urzędu;
  4. Przyjmowanie na stan Biura, ewidencjonowanie i wydawanie na potrzeby komórek organizacyjnych Urzędu sprzętu komputerowego i oprogramowania;
  5. Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem kwalifikowanych podpisów elektronicznych dla pracowników Urzędu;
  6. Gospodarowanie środkami trwałymi i innymi składnikami majątkowymi Urzędu, w tym prowadzenie spraw związanych z ewidencją oraz zagospodarowaniem, likwidacją, zbyciem mienia Urzędu;
  7. Prowadzenie spraw dotyczących zamieszczania w prasie ogłoszeń i obwieszczeń Wojewody oraz ogłoszeń Urzędu;
  8. Prowadzenie spraw dotyczących rocznej prenumeraty prasowej Urzędu;
  9. Zamawianie pieczęci – po uzyskaniu pozytywnej opinii komórki właściwej ds. kadr;
  10. Zamawianie wizytówek, zaproszeń oraz innych materiałów promocyjnych Urzędu;
  11. Obsługa sal konferencyjnych, obsługa sali recepcyjnej oraz kolumnowej;
  12. Prowadzenie ewidencji wynajmowanych sal konferencyjnych podmiotom zewnętrznym i przekazywanie danych o kosztach najmu do właściwego rzeczowo Wydziału.
liczba wejść: 12366