- Informacje podstawowe
-
Wydziały
- Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
- Wydział Finansów i Budżetu
- Wydział Infrastruktury
- Wydział Prawny, Nadzoru i Kontroli
- Wydział Nieruchomości, Rolnictwa i Środowiska
- Wydział Organizacji i Rozwoju
- Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
- Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej
- Biuro Administracji i Logistyki
- Biuro Wojewody
- Państwowa Straż Łowiecka we Wrocławiu
- Wojewódzka Inspekcja Geodezyjna i Kartograficzna
- Wojewódzki Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Zespół Audytu Wewnętrznego
- Zespół Ochrony Informacji Niejawnych
- Zespół do Spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy i Ochrony Przeciwpożarowej
- Dyspozytornia Medyczna
- Dyrektor Generalny
- Delegatury Urzędu
- Administracja
- Programy
- Zdrowie Publiczne
- Akty prawne
- Przetargi
- Ogłoszenia, obwieszczenia
- Projekty realizowane przez DUW
- Przeciwdziałanie przemocy domowej
- Regionalny System Ostrzegania
Powiaty i gminy
Oddział Rozwoju Dróg Lokalnych
Oddział Rozwoju Dróg Lokalnych
Kierownik Oddziału
Natasza Marcinkiewicz
pok. 1122
tel. 71 340 66 29
n.marcinkiewicz@duw.pl
Patrycja Babarowska
inspektor wojewódzki
pok. 1123
tel. 71 340 61 16
p.babarowska@duw.pl
Urszula Czerkawska
starszy inspektor wojewódzki
pok. 1123
tel. 71 340 67 36
u.czerkawska@duw.pl
Marta Izbińska
starszy inspektor wojewódzki
pok. 1123
tel. 71 340 64 59
m.izbinska@duw.pl
Małgorzata Kamińska
starszy inspektor wojewódzki
pok. 1123
tel. 71 340 63 12
malgorzata.kaminska@duw.pl
Joanna Tyszkowska
starszy administrator
pok. 1123
j.tyszkowska@duw.pl
Zadania Oddział Rozwoju Dróg Lokalnych:
Prowadzenie spraw związanych z realizacją Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, w szczególności:
- prowadzenie naboru wniosków zgodnie z procedurą ich składania;
- obsługa Komisji do oceny wniosków o dofinansowane zadań realizowanych w ramach Funduszu, w tym opracowanie listy zadań rekomendowanych do dofinansowania;
- przygotowywanie umów o dofinansowanie i aneksów;
- bieżące monitorowanie przestrzegania przez beneficjentów zapisów umowy o udzielenie dofinansowania i podejmowanie odpowiednich czynności w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w realizacji postanowień ww. umów;
- przygotowywanie propozycji zmian listy zadań rekomendowanych do dofinansowania;
- weryfikowanie wniosków o wypłatę dofinansowania w zakresie zgodności z umową o udzielenie dofinansowana i załącznikami do niej;
- monitorowanie stanu i terminów wypłat dofinansowania dla poszczególnych beneficjentów oraz uzgadnianie terminów przekazywania dyspozycji wypłat środków z Wydziałem Finansów i Budżetu;
- podejmowanie odpowiednich czynności w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości polegających na wykorzystaniu środków Funduszu niezgodnie z ustawą o Rządowym Funduszu Rozwoju Dróg i zapisami umowy o udzielenie dofinansowania;
- weryfikowanie sprawozdań rzeczowo-finansowych na podstawie dokumentacji rozliczeniowej przedkładanej przez beneficjentów zadań dofinansowanych ze środków Funduszu;
- przygotowywanie sprawozdań, informacji, raportów analiz w zakresie realizacji zadań objętych Funduszem;
- współpraca z Wydziałem Finansów i Budżetu w zakresie wydanych postanowień, decyzji administracyjnych i innych dokumentów skutkujących powstaniem należności Skarbu Państwa;
- udzielanie beneficjentom oraz innym jednostkom samorządu terytorialnego szczegółowych informacji i wyjaśnień w zakresie zasad realizacji Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg;
- przeprowadzanie problemowych kontroli prawidłowości wykorzystania środków przeznaczonych na dofinansowanie zadania w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.