- Informacje podstawowe
-
Wydziały
- Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
- Wydział Finansów i Budżetu
- Wydział Infrastruktury
- Wydział Prawny, Nadzoru i Kontroli
- Wydział Nieruchomości, Rolnictwa i Środowiska
- Wydział Organizacji i Rozwoju
- Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
-
Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej
- Oddział Kontroli i Nadzoru w Pomocy Społecznej
- Oddział Nadzoru i Kontroli Wspierania Rodziny
- Oddział Pracy
- Oddział Wyższych Kadr Medycznych
- Oddział Zabezpieczenia Społecznego
- Oddział Zdrowia Publicznego i Statystyki Medycznej
- Oddział Koordynacji Świadczeń
- Samodzielne Stanowiska Naczelnego Lekarza Uzdrowiska
- Biuro Administracji i Logistyki
- Biuro Wojewody
- Państwowa Straż Łowiecka we Wrocławiu
- Wojewódzka Inspekcja Geodezyjna i Kartograficzna
- Wojewódzki Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Zespół Audytu Wewnętrznego
- Zespół Ochrony Informacji Niejawnych
- Zespół do Spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy i Ochrony Przeciwpożarowej
- Dyspozytornia Medyczna
- Dyrektor Generalny
- Delegatury Urzędu
- Administracja
- Programy
- Zdrowie Publiczne
- Akty prawne
- Przetargi
- Ogłoszenia, obwieszczenia
- Projekty realizowane przez DUW
- Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie
- Regionalny System Ostrzegania
Powiaty i gminy
Oddział Koordynacji Świadczeń
Oddział Koordynacji Świadczeń
Kierownik Oddziału
Rafał Łukaczyk
Zastępca Kierownika Oddziału
Alicja Noga
Informujemy, że wznowiona została bezpośrednia obsługa interesantów w Oddziale Koordynacji Świadczeń. Kontakt osobisty w siedzibie Urzędu będzie możliwy jedynie po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu wizyty, pod nr tel. 71 701 17 17.
Wszelkie informacje w zakresie prowadzonych postępowań, dostępne w systemie elektronicznym do obsługi świadczeń, można uzyskać pod numerem 71 701 17 17 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 15.00. Przerwa od 11:00 do 11:15.
Kontakt z Oddziałem Koordynacji Świadczeń odbywa się również z wykorzystaniem korespondencji tradycyjnej lub za pośrednictwem platformy ePUAP.
W związku z sytuacją epidemiczną prosimy o ograniczenie wizyt osobistych w urzędzie wyłącznie do spraw, których załatwienie nie jest możliwe poprzez kontakt korespondencyjny, telefoniczny i/lub elektroniczny.
Zadania Oddziału:
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach, w których mają zastosowanie przepisy o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, w tym:
- ustalanie uprawnień do świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego;
- ustalanie kwot nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego podlegających zwrotowi;
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o zastosowanie ulg w spłacie nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego;
- współpraca z urzędami skarbowymi oraz gminami w zakresie koniecznym do dochodzenia należności;
- prowadzenie ewidencji należności z tytułu odzyskanych świadczeń nienależnie pobranych;
- współpraca z instytucjami właściwymi i łącznikowymi Państw Członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Szwajcarii w celu:
- uzyskania informacji niezbędnych do ustalania uprawnień do świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego na podstawie prawa polskiego;
- wymiany i przekazywania informacji z zakresu koordynacji systemu świadczeń rodzinnych, w przypadku osób przemieszczających się w granicach Państw Członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub Szwajcarii;
- sporządzanie okresowych sprawozdań z realizacji zadań Oddziału.