Powiaty i gminy
Informacje
Ważne informacje
- Nie ma konieczności składania w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu wniosków o nadanie innych odznak: medali i odznaczeń resortowych, ministerialnych i honorowych. Zasadniczo wnioski składać należy we właściwych Ministerstwach i urzędach centralnych. Podmioty, które z mocy ustawy uprawnione są do wnioskowania o te odznaczenia, mogą występować z inicjatywą samodzielnie, jakkolwiek jednak istnieje możliwość składania wniosków także za pośrednictwem Wojewody.
- Dla instytucji i organizacji, które z różnych względów nie są w stanie zorganizować uroczystości we własnej siedzibie oraz dla zasłużonych osób, które z różnych powodów nie stawiły się na planowanej uroczystość dekoracji, przewiduje się możliwość wręczenia odznaczeń przez Wojewodę Dolnośląskiego w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocawiu, na organizowanych przez pracowników Biura Wojewody specjalnie w tym celu spotkaniach.
- Wszelkich informacji odnośnie pozostałych odznaczeń państwowych, odznak resortowych oraz porad udziela Biuro Wojewody pod nr 71 340 64 14 lub 71 340 63 04.
- Formularze wniosków oraz inne dokumenty są do pobrania poniżej, na stronie Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego. Są one także dostępne na stronie http://www.prezydent.pl/ .
liczba wejść: 5917