Nadodrzańskie województwa chcą walczyć o Odrę. Ich przedstawiciele spotkali się w sprawie rzeki. UWAGA !!! Duży Protest Rolników od 20.03.2024r. Ćwiczenia Wojsk NATO W Hołdzie Walczącej Ukrainie PLANOWANE PROTESTY ROLNIKÓW - INFORMACJE Infolinia DUW dla uchodźców z Ukrainy/ Гаряча лінія DUW для біженців з України: +48 71 701 11 00
Aktualnie znajdujesz się na:

Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.
23 marca 2018

Zmiany w funkcjonowaniu Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców DUW we Wrocławiu

Wojewoda Dolnośląski Paweł Hreniak informuje, że od 26 marca w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu zwiększona zostanie liczba okienek, w których przyjmowane lub wydawane są paszporty. Od poniedziałku będzie funkcjonowało 13 takich punktów (obecnie funkcjonuje 9 okienek). Od tego dnia będą obowiązywać także nowe godziny przyjmowania klientów paszportowych:

Poniedziałek – 9:00 – 16:00

Wtorek – 9:00 – 16:00

Środa – 8:00 – 18:00

Czwartek – 9:00 – 16:00

Piątek – 9:00 – 16:00

 

Jednocześnie informujemy, że od początku roku stale wzrasta liczba wniosków paszportowych. Dla porównania przedstawiamy dane statystyczne dotyczące wydziału we Wrocławiu:

styczeń – 20 marca 2016 – liczba wniosków i wydanych paszportów 18 tys. 362

styczeń – 20 marca 2017 - liczba wniosków i wydanych paszportów 19 tys. 572

styczeń – 20 marca 2018 - liczba wniosków i wydanych paszportów 26 tys. 072

 

Wojewoda Dolnośląski przypomina też, że trwają prace przy uruchomieniu nowoczesnego systemu kolejkowego. Nowy system zacznie funkcjonować we Wrocławiu od początku kwietnia, a w delegaturach Urzędu w Legnicy, Jeleniej Górze i Wałbrzychu od 16 kwietnia.

Nowy system kolejkowy zakłada następujące udogodnienia dla klientów:

- nowoczesne rozwiązania będą obejmowały budynek Urzędu we Wrocławiu oraz delegatury w Legnicy, Jeleniej Górze i Wałbrzychu (obecnie delegatury nie mają „kolejkowicza”),

- system będzie umożliwiał rezerwację wizyt przez internet we wszystkich 4 punktach obsługi klienta,

- system będzie informował o aktualnym stanie kolejki (funkcjonalność obejmie wszystkie 4 lokalizacje Urzędu),

- system będzie informował  klientów Urzędu i delegatur za pomocą wiadomości sms o zbliżającym się terminie wizyty (np. pół godziny lub 15 minut przed wywołaniem numerka).

Projekt jest współfinansowany z środków Funduszu Azylu, Migracji i Integracji.

 

Wyłączna odpowiedzialność za wyrażone opinie spoczywa na autorze i Komisja Europejska oraz Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji nie ponoszą odpowiedzialności za sposób wykorzystania udostępnionych informacji.

Realizacja projektu nr 30/7-2017/OG-FAMI o nazwie: „Poprawa standardu i zwiększenie przepustowości obsługi cudzoziemców w Delegaturze DUW w Legnicy”, dofinansowanego w ramach Funduszu Azylu, Migracji i Integracji.

 

  • Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców DUW - Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców DUW
    Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców DUW
  • FAMI_logo BEZPIECZNA PRZYSTAŃ - FAMI_logo BEZPIECZNA PRZYSTAŃ
    FAMI_logo BEZPIECZNA PRZYSTAŃ